Bogholderi

Reviplan tilbyder en række skræddersyede administrative løsninger, som passer til netop dit behov.

Let og effektiv administration

Virksomhederne i Danmark er underlagt krav om en række administrative opgaver. Styring af bogholderiet og de administrative opgaver er tidskrævende, og kan tage tid fra virksomhedens kernekompetencer. 

Vi tilbyder en løbende regnskabsassistance og bogføring til vores mindre kunder. Vi har mange års erfaring, og bruger et af branchens bedste bogførings- og regnskabssystemer. Vi kommer også gerne ud til dig, således at bogføringen kan ske på virksomhedens eget bogføringssystem.

Som kunde giver det dig et godt materiale til eget brug, når du løbende skal rapportere til banker og andre samarbejdspartnere. Vi indarbejder afskrivninger, skyldige poster m.m. i den løbende bogføring, så vi sikrer, at du altid har et godt overblik over din virksomheds drift og økonomiske stilling.

Nedenstående er angivet eksempler på nogle af de områder, hvor vi kan tilbyde vores hjælp:

  1. 1
    Bogføring
  2. 2
    Fakturering
  3. 3
    Debitorstyring, rykning af debitorer
  4. 4
    Kreditorstyring, forberedelse af betalinger
  5. 5
    Moms, listesystem, lønsumsafgift
  6. 6
    Lønadministration via servicebureau
  7. 7
    Statistikker, intrastat mv.
  8. 8
    Opsætning og implementering af nyt regnskabssystem
  9. 9
    Måneds- eller kvartalsrapportering
  10. 10
    Periodeafslutning og diverse afstemninger/opgørelser

Kontakt os

Har du spørgsmål, kommentarer eller ønsker et uforpligtende møde? Benyt formularen herunder og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Du skal indtaste et navn
Du skal indtaste en korrekt e-mail adresse
Du skal indtaste en besked

Tak for din mail. Vi vil vende tilbage til dig snarest muligt.